آموزش برنامه نویسی نوجوانان

 برنامه فعلی

این مطالب آموزش برنامه نویسی نوجوانان هر ماه به روز می شود تا کودکان دانش به روز داشته باشند.

آموزش های تعاملی

آموزشهای تعاملی تمریناتی را ارائه می دهند که به طور خودکار توسط رایانه تأیید می شوند. کودک حتی با مطالعه مطالب به تنهایی می تواند موفقیت بزرگی کسب کند.

پشتیبانی 24/7

به هر دانش آموز چت شخصی داده می شود كه والدین ، ​​معلم ، مدیر شخصی و حساب اداری مدرسه به آن متصل می شوند. چت به والدین اجازه می دهد تا روند یادگیری را کنترل کنند و دانش آموز می تواند آموزش برنامه نویسی نوجوانان به موقع از معلم ، بازخورد ، مطالب اضافی و تکالیف دریافت کند.


دوره های دانش آموزان:

 برنامه نویسی خراش ایرانیان سایبر برای کودکان 7-12 ساله

حتی کوچکترین دانش آموزان نیز با راهنمایی معلمی با تجربه در کار با کودکان ، کارتون ها و پنج بازی را از ابتدا خلق می کنند

Minecraft: برنامه نویسی پایتون. برای کودکان 10-16 ساله

برنامه نویسی پایتون در بازی مورد علاقه شما: ایجاد جهان های سه بعدی ، مدیریت هوش مصنوعی.توسعه بازی در پایتون. برای آموزش برنامه نویسی نوجوانان کودکان 9-12 ساله

دانش آموزان یک طرح می آیند ، کد می نویسند و برای بهبود بیشتر بازی می کنند برنامه نویسی پایتون. برای کودکان 12-17 ساله کودکان به اصول برنامه نویسی تسلط پیدا می کنند و اولین وب سایت خود را در پایتون می نویسند

 

توسعه بازی وحدت. برای کودکان 11-17 ساله توسعه یک بازی سه بعدی آموزش برنامه نویسی نوجوانان از ابتدا: طرح ، طراحی ، مکانیک و پیاده سازی توسعه وب. برای کودکان 11-17 ساله.

توسعه وب سایت در مورد یک بازی ، ابرقهرمان آموزش برنامه نویسی کودکان ، نوازنده یا هر چیز دیگریتوسعه بازی جاوا. برای کودکان 11-17 سالهتوسعه بازی 2 بعدی از ابتدا: از ایده ، طرح تا اجراامنیت سایبری. آموزش برنامه نویسی نوجوانان برای کودکان 11-17 ساله.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش پايتون براي كودكان

آموزش برنامه نویسی صفر تا صد